SUMMER LANGUAGE CAMPS. PLANS
AND ACTIVITIES
Guess the word
Після того як нові слова, написані на дошці, були записані учнями і декілька разів повторені, вчитель загадує слово і просить відгадати його. Учні запитують: “Is this а ...? ” до тих пір, поки слово не буде відгадане. Учень, який назве задумане слово, стає ведучим.
Home, school, zoo
Учитель звертається до будь-кого з учнів, оголошуючи тему гри. Учень повинен назвати 3–5 слів цієї теми. Інший учень повинен повторити ті слова та доповнити своїми. Учень, який не зміг назвати жодного слова до теми, вибуває.
Who knows the parts of the body?
Учитель у швидкому темпі дає завдання представникам обох команд:
Touch your shoulders.
Show your mouth.
Count your fingers т
ощо.
Якщо учень правильно виконає завдання, команда одержує бал. Якщо ж помилиться, то бал у команди віднімають.
Do you know the parts of the body?
Ведучий показує, наприклад, на шию, спеціально помиляється і говорить: “This is my chin”. Учень, до кого звертається ведучий, повинен швидко показати підборіддя. Якщо він помилиться, то вибуває з гри. Таку саму гру можна проводити до тем «Одяг», “Colours”.
Antonyms
Ведучий, звертаючись до гравців, говорить речення з прикметником, наприклад “The apple is small”. Учень повинен сказати речення з прикметником-антонімом, наприклад: “The apple is big”. Так само можна проводити гру “Synonyms”.
Весела зарядка
Інструкція: «Я називаю команди англійською, а ви їх виконуйте. Але є одна умова: якщо я ввічливо попрошу вас зробити команду, наприклад “Please run”, то ви її виконуєте, а якщо слово “please” я не скажу, то ви нічого не робите. Будьте уважні!»
Гра на закріплення структури “І саn …”
Ведучий рахує до п’яти:
One, two, three, four, five!
Потім каже:
Stop!
Під час рахунку діти виконують довільні рухи, а на “Stop!” завмирають. Після цього ведучий «оживляє» гравців. Він по черзі підходить до кожної дитини і запитує: “What can you do?” Дитина «відмирає», відповідаючи: “І can run” — зображує потрібну дію.
Веселий рахунок
М’яч передасться по колу на рахунок: One! Two! Three! Four! Five! Good-bye! Вибуває той, у кого м’яч опинився у руку на “Good-bye”. Гра триває до тих пір, поки з усіх гравців залишиться один, який і стане переможцем.
Хто ти?
Гравці загадують професію. Ведучий кидає м’яч кожному гравцеві й питає “Are you a cook?” Якщо гравець загадав цю професію, він відповідає: “Yes”, якщо ні, то “No”.
Їcтівне — неїстівне
Ведучий називає слово англійською і кидає м’яч дитині. Малюк повинен упіймати м’яч, якщо слово позначає предмет їстівний. Якщо ж слово позначає неїстівний предмет, м’яч ловити не потрібно.
Хто в мішку?
Ведучий складає іграшки в мішок. Потім підносить до кожного гравця. Дитина запускає руку в мішок і навпомацки відгадує, що це за предмет. Каже: “It is а …”, а потім дістає з мішка, і всі дивляться, чи правильно був названий предмет.
Чого не вистачає? (What is missing?)
Ведучий розставляє іграшки. Просить дітей назвати їх і запам’ятати і по команді “Close your eyes!” закрити очі. Потім прибирає одну з іграшок і по команді “Open your eyes!” просить дітей відкрити очі та вгадати, якої іграшки не вистачає.
Сюжетно-рольова гра «У магазині» (In the shop)
Діти грають роль продавця і покупця. Продавець розкладає продукти і зустрічає покупців.
1.What would you like?
2.I’d like …
3. Here you are.
4.Thank you.
5.My pleasure.
Гра «Вгадай, чий голос»
(закріплення займенників he / she)
Ведучий повертається спиною до гравців. Хтось із гравців вимовляє фразу англійською (фраза підбирається згідно з пройденою темою), а ведучий відгадує, хто її вимовив: “She is Sveta. Не is Misha”
«Встаньте ті, хто …»
Вчитель говорить фразу: “Stand up, who … (has a sister / brother, is 5 / 6 / 7, likes ice cream / fish, can / can’t swim / fly”. Учні встають зі стільця залежно від команди.
“Words road”
На килимі розкладають картки один за одним, з невеликими проміжками. Дитина йде по «доріжці», називаючи всі слова.
Is it true or not?
Гру можна проводити з м’ячем. Ведучий кидає м’яч будь-кому з гравців і називає словосполучення, ставлячи питання: “Is it true or not?” Гравець ловить м’яч і відповідає: “Yes, it’s true” або “No, it’s not true”. Потім він стає ведучим і кидає м’яч наступному гравцеві. Наприклад: yellow lemon, pink pig, orange bear, brown monkey, white snow, red crocodile, purple mouse, green grapes, grey elephant, purple cucumber, blue apple, black sun і т. д.
“Tell me something beginning with …”
Ведучий говорить слова: “Tell me something beginning with ‘s’”. Гравці повинні назвати якомога більше слів, які починаються зі звуку “s”.
Що там?
Вчитель умовно кладе якусь річ у портфель. Учні по черзі мають відгадувати що там, ставлячи запитання. Учень, який правильно назве річ, заховану в портфелі, стає ведучим. Наприклад:
— Is there a pan?
— No, there isn’t.
— Is there a pencil?
— No, there isn’t.
— Is there a pencil-box?
— No, there isn’t.
— Is there a book?
— No, there isn’t.
— Is there a copy-book?
— No, there isn’t.
— Is there a ball?
— No, there isn’t.
— Is there an apple?
— No, there isn’t.
— Is there a rose?
— No, there isn’t.
Хто це?
У грі беруть участь усі учні класу. Один учень виходить із класу, а інші домовляються, кого з присутніх вони характеризуватимуть. Той, що за дверима, повертається в клас і запитує: “If this person were vegetable (fruit, sweet, animal, car, nature, flower, city, etc) what vegetable (fruit, sweet, animal, car, nature, flower, city, etc) would he be?”
Один із учнів відповідає: “If he were a vegetable he would be an onion”.
Після 4–5 відповідей на питання учень, котрий запитує, повинен сказати, про кого з однокласників ідеться.
Tic Tac Toe What is the official name of Great Britain?
Guess the word
Після того як нові слова, написані на дошці, були записані учнями і декілька разів повторені, вчитель загадує слово і просить відгадати його. Учні запитують: “Is this а ...? ” до тих пір, поки слово не буде відгадане. Учень, який назве задумане слово, стає ведучим.
Home, school, zoo
Учитель звертається до будь-кого з учнів, оголошуючи тему гри. Учень повинен назвати 3–5 слів цієї теми. Інший учень повинен повторити ті слова та доповнити своїми. Учень, який не зміг назвати жодного слова до теми, вибуває.
Who knows the parts of the body?
Учитель у швидкому темпі дає завдання представникам обох команд:
Touch your shoulders.
Show your mouth.
Count your fingers т
ощо.
Якщо учень правильно виконає завдання, команда одержує бал. Якщо ж помилиться, то бал у команди віднімають.
Do you know the parts of the body?
Ведучий показує, наприклад, на шию, спеціально помиляється і говорить: “This is my chin”. Учень, до кого звертається ведучий, повинен швидко показати підборіддя. Якщо він помилиться, то вибуває з гри. Таку саму гру можна проводити до тем «Одяг», “Colours”.
Antonyms
Ведучий, звертаючись до гравців, говорить речення з прикметником, наприклад “The apple is small”. Учень повинен сказати речення з прикметником-антонімом, наприклад: “The apple is big”. Так само можна проводити гру “Synonyms”.
Весела зарядка
Інструкція: «Я називаю команди англійською, а ви їх виконуйте. Але є одна умова: якщо я ввічливо попрошу вас зробити команду, наприклад “Please run”, то ви її виконуєте, а якщо слово “please” я не скажу, то ви нічого не робите. Будьте уважні!»
Гра на закріплення структури “І саn …”
Ведучий рахує до п’яти:
One, two, three, four, five!
Потім каже:
Stop!
Під час рахунку діти виконують довільні рухи, а на “Stop!” завмирають. Після цього ведучий «оживляє» гравців. Він по черзі підходить до кожної дитини і запитує: “What can you do?” Дитина «відмирає», відповідаючи: “І can run” — зображує потрібну дію.
Веселий рахунок
М’яч передасться по колу на рахунок: One! Two! Three! Four! Five! Good-bye! Вибуває той, у кого м’яч опинився у руку на “Good-bye”. Гра триває до тих пір, поки з усіх гравців залишиться один, який і стане переможцем.
Хто ти?
Гравці загадують професію. Ведучий кидає м’яч кожному гравцеві й питає “Are you a cook?” Якщо гравець загадав цю професію, він відповідає: “Yes”, якщо ні, то “No”.
Їcтівне — неїстівне
Ведучий називає слово англійською і кидає м’яч дитині. Малюк повинен упіймати м’яч, якщо слово позначає предмет їстівний. Якщо ж слово позначає неїстівний предмет, м’яч ловити не потрібно.
Хто в мішку?
Ведучий складає іграшки в мішок. Потім підносить до кожного гравця. Дитина запускає руку в мішок і навпомацки відгадує, що це за предмет. Каже: “It is а …”, а потім дістає з мішка, і всі дивляться, чи правильно був названий предмет.
Чого не вистачає? (What is missing?)
Ведучий розставляє іграшки. Просить дітей назвати їх і запам’ятати і по команді “Close your eyes!” закрити очі. Потім прибирає одну з іграшок і по команді “Open your eyes!” просить дітей відкрити очі та вгадати, якої іграшки не вистачає.
Сюжетно-рольова гра «У магазині» (In the shop)
Діти грають роль продавця і покупця. Продавець розкладає продукти і зустрічає покупців.
1.What would you like?
2.I’d like …
3. Here you are.
4.Thank you.
5.My pleasure.
Гра «Вгадай, чий голос»
(закріплення займенників he / she)
Ведучий повертається спиною до гравців. Хтось із гравців вимовляє фразу англійською (фраза підбирається згідно з пройденою темою), а ведучий відгадує, хто її вимовив: “She is Sveta. Не is Misha”
«Встаньте ті, хто …»
Вчитель говорить фразу: “Stand up, who … (has a sister / brother, is 5 / 6 / 7, likes ice cream / fish, can / can’t swim / fly”. Учні встають зі стільця залежно від команди.
“Words road”
На килимі розкладають картки один за одним, з невеликими проміжками. Дитина йде по «доріжці», називаючи всі слова.
Is it true or not?
Гру можна проводити з м’ячем. Ведучий кидає м’яч будь-кому з гравців і називає словосполучення, ставлячи питання: “Is it true or not?” Гравець ловить м’яч і відповідає: “Yes, it’s true” або “No, it’s not true”. Потім він стає ведучим і кидає м’яч наступному гравцеві. Наприклад: yellow lemon, pink pig, orange bear, brown monkey, white snow, red crocodile, purple mouse, green grapes, grey elephant, purple cucumber, blue apple, black sun і т. д.
“Tell me something beginning with …”
Ведучий говорить слова: “Tell me something beginning with ‘s’”. Гравці повинні назвати якомога більше слів, які починаються зі звуку “s”.
Що там?
Вчитель умовно кладе якусь річ у портфель. Учні по черзі мають відгадувати що там, ставлячи запитання. Учень, який правильно назве річ, заховану в портфелі, стає ведучим. Наприклад:
— Is there a pan?
— No, there isn’t.
— Is there a pencil?
— No, there isn’t.
— Is there a pencil-box?
— No, there isn’t.
— Is there a book?
— No, there isn’t.
— Is there a copy-book?
— No, there isn’t.
— Is there a ball?
— No, there isn’t.
— Is there an apple?
— No, there isn’t.
— Is there a rose?
— No, there isn’t.
Хто це?
У грі беруть участь усі учні класу. Один учень виходить із класу, а інші домовляються, кого з присутніх вони характеризуватимуть. Той, що за дверима, повертається в клас і запитує: “If this person were vegetable (fruit, sweet, animal, car, nature, flower, city, etc) what vegetable (fruit, sweet, animal, car, nature, flower, city, etc) would he be?”
Один із учнів відповідає: “If he were a vegetable he would be an onion”.
Після 4–5 відповідей на питання учень, котрий запитує, повинен сказати, про кого з однокласників ідеться.
Tic Tac Toe What is the official name of Great Britain?
What is the capital of Great Britain?
What is the capital of Wales?
What is the capital of England?
What is the capital of
Scotland?
What is the capital of Northern
Ireland?
What is the fastest way to cross the
English Channel?
What is the symbol of Scotland?
What river is London on?
Where is Nelson’s Column?
How do Londoners call the
underground?
What is the longest river in Great
Britain?
What language do British people speak?
Who is in the head of Great Britain?
What is the currency (деньги) of Great Britain?
Big Ben is the nick name of …
What is the London residence of the
Queen nowadays?
What colour is the taxi in
London?
What is the national drink in
Britain?
What is the national sport of
England?
Who do children write letters to
before Christmas?
В класі розставляються 9 стільців.
Учням роздаємо розпичатки хрестиків та ноликів. Гру можна провести декількома способами, або з картинками або з питаннями, тобто, так як ви собі захочете.
Отже, вчитель ведучий, малює на дошці також клітки під хрестики ролики, на них чипляє наприклад картинки, але перевернутими лицем до дошки. Команда хрестиків чи ноликів починає гру, обирає якусь картинку на дошці, вчитель її перевиртає і якщо учень зможе назвати її, чи виконати те завдання яке ви написали, стає на те місце що й обрав. Потім обирає наступна команда, і якщо хтось не виконує завдання, значить пропускає хід.
Kim's game
Вчитель показує учням картинки, вони їх намагаються запам'ятати, потім картинки накриваємо чимось, а учні намагаються згадати що там було, або щось забрати а учні мають згадати що зникло.
Гра з цифрами
Вчитель чіпляє на спинки учням стікери з цифрами, учні мають рухатись по класі та запитувати:
What number?
І в результаті мають розказати вчителю який номер у них.
Немає коментарів:
Дописати коментар