Англійська мова 1 клас
План-конспект уроку № 21
Тема: Обери та назви. Мої іграшки.
Підтема: Кольори. Розвиток діалогічного мовлення. Букви Q q, R r.
Мета: 1.Практична.
Практикувати застосування в мовленні лексичних одиниць з
теми «Мої іграшки», «Кольори», вчити їх застосовувати у словосполученнях з
раніше вивченою лексикою; представити літери алфавіту Q q, R r; формувати
первинне уявлення про звукову систему англійської мови.
2. Розвиваюча.
Стимулювати пізнавально – комунікативну мотивацію;
розвивати пам’ять,мислення, увагу учнів.
3. Виховна.
Виховувати доброзичливість та допитливість учнів.
4. Освітня.
Розширювати
кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови.
Тип уроку: комбінований
Мовний матеріал: Listen.
Point. Repeat. I have got…,What
is this?, It is…, Is it..?
Обладнання: підручник,
прописи, флеш-картки із зображенням літер, кольорів плакати,
CD-програвач.
Хід
уроку
І.
Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Привітання.
Фонетична і мовленнєва зарядка. Відгадування кольорів –
учні загадують кольори, а вчитель їх відгадує, потім те саме роблять учні один
з одним. Вживається фраза Is
it..? Yes, it is. No, it is not.
ІІ. Основна частина уроку.
1.
Представлення нових лексичних одиниць з
теми «Кольори».
Первинна демонстрація вчителем.
Впр. 2, стор.46. – прослуховування і повторення нових
кольорів: black, white, brown. Для повторення кольорів.
Промовляння усіх кольорів. Демонстрація на малюнках.
2.
Розвиток
мовленнєвих навичок.
Вчитель пропонує дітям розказати про те що в них є і
якого кольору, використовуючи фразу I have got і
відповідаючи на питання What have you?
3.
Представлення
нових літер алфавіту Q q, R r.
Впр. 3, стор. 47. Вказуй і співай, с.47. Учні слухають
пісню, вчитель називає літеру та пояснює зміст пісні рідною мовою. Вказується
літера та малюнок з пісні. Використання флеш – карток. Наводяться приклади
того, чи існують схожі українські літери.
4.
Робота
в прописах (стор. 18 - 19).
Ознайомлення з новими словами вгорі прописeй:
queen, quilt, rabbit, rhino. Промовляння слів. Прописування літер( 1 та 2 рядки). Виконання завдань: запиши літери в алфавітному
порядку, допиши літери.
5.
Повторення
літер англійського алфавіту.
Прослуховування пісні The ABC. Учні вказують на літери в
підручнику та на алфавіті.
ІІІ. Заключна частина уроку.
Підведення підсумків уроку, учні повідомляють про те, які
букви і слова вони дізналися на уроці і що їм треба запам’ятати для наступного
уроку.
Вчитель дає команду учням: Stand up!
Учні
співають: пісня « Goodbye».
Немає коментарів:
Дописати коментар