Шукати в цьому блозі

Мій Шкільний Парламент (сценарії)

                             2017 / 2018 
А волонтери працюють не покладаючи рук....
В нас проходив конкурс між загонами на виготовлення найкращої годівнички. 
Обидва загони взяли активну участь та добре підготувались до виступу, збудували гарні годівнички.





День Святого Валентина 2018 рік
Шивчук Валентина приготувала для валентинок скриньку і за деякий час назбиралось багато красивих откриточок, які потім пороздавали учням)))













                                                                          2016 / 2017
Сценарій свята «Прощання з осінню!»




Ведуча 1: Добрий вечір, шановні гості!!!
Ведучий 2 : Ми раді вас бачити в цьому святковому залі.
Ведуча 1: За вікном уже відлітають у вирій останні журавлині ключі, в прощальному танку кружляє багряне листя, облітаючи з дерев.
Надворі осінь. Прекрасна чудова пора.
Ведучий 2: Красива, багряна, золотокоса осінь розмалювала чарівним пензлем все навкруги: ліс , поля, став,
садок.
Красива осінь вишиває клени 
Червоним, жовтим, срібним, золотим.
А листя просить: - Виший нас зеленим!
Ми ще побудем, ще не облетим.

Ведуча 1: А листя просить : - Дай нам тої втіхи!
Сади прекрасні, роси – як вино.
Ворони пють надкльовані горіхи.
А що їм чорним ? чорним все одно.
(Лунає музика).

Ведучий 2: На початку ми познайомимо усіх присутніх з правилами нашого вечора.
Ведуча 1: Просимо вимкнути звук ваших мобільних телефонів. Ви повинні почути : шелест осіннього листя, пісню вітру, курликання журавлів.
Ведучий2: Ви повинні підтримати учасників, ваших однокласників.
Ведуча 1 : Ви повинні привітати шановне журі (оплески).
Ведучий 2: Ви повинні дарувати один одному усмішки.
Ведуча 1: Танцювати, веселитись, співати.
Ведучий2: Бути активними учасниками нашого вечора. Адже ми розпочинаємо наш
Разом:
Прощальний осінній бал !

Ведуча 1: Спочатку представимо наше журі : 
Представляємо журі по черзі…….
Ведуча 1: а тепер зустрічайте наші пари:
Представляємо пари…..
Ведучий 2: Сьогодні на святі ми повинні з декількох пар вибрати одну найкращу та
присвоїти їм титул короля і королеви балу.
Ведуча 1: Ми не знаємо хто ними стане, проте ми знаємо, що вони чарівні, добре танцюють
та гарно веселяться.
Ведучий 2: Мають почуття гумору, щедро діляться зі своїми друзями своїми успіхами і чарівною
усмішкою.
Ведуча 1: Щоб їм перемогти, потрібна ваша підтримка і допомога.

Ведуча 1:
Спершу давайте познайомимось: пара повинна розповісти про себе у будь якому стилі.
Отож запрошуємо
_______________________
Всі пари по черзі розповідають.

Ведучий 2: Спасибі нашим парам, а я хочу нагадати, що у нас сьогодні розігруються номінації «Найактивніша пара», «Ми танцюємо краще всіх», «Найвеселіша пара». А ми продовжуємо наш вечір.

Ведуча 1:
Перший конкурс називається «Розминка».
Запитання до учасниць: (по 2 запитання , за кожну правильну 1 бал)



1. Складовою частиною чого є карбюратор ? (мотора)
2. Капот у машини знаходиться спереді чи ззаді ? (спереді)
3. Андрій Шевченко грає у футбол чи хокей ? (футбол)
4. Деревяний інструмент схожий на молоток (кийка)
5. Кубики кальція без «орбита» (крейда)
6. Деревообробний станок для олівців (стругалка)
7. Талісман від зглаза (шпилька)
8. Хатній світильник Ретро (свічка)
9. Скільки гравців у команді з футболу (11)
10. На англійській мові „бой” (хлопець).
Ведучий 2. Запитання для хлопців :
1. Коли нитку вводимо в голку, що повинно бути нерухоме голка чи нитка ? (голка)
2. Що таке меліровка (покраска волосся)
3. Чи кладуть в пісочне тісто дріжді? (ні)
4. Для чого дівчині може пригодитись ацетон? (для зняття лаку)
5. Маленька сумочка для предметів макіяжу (косметичка)
6. Страва приготовлена зі збитих яєць (омлет)
7. Що таке брусника (ягода)
8. Диня овоч, чи фрукт (овоч)
9. Пакетик чорного золота (перець)
10. Перший місяць осені (вересень)
Молодці легко відповіли на запитання
.




Ведуча 1: А зараз
танцювальний конкурс. Усі стаємо в коло, хлопці обличчям в середину, дівчата обличчям до хлопців.

Ведуча 1: У природи нема поганої погоди. Навіть осінній дощ має свою красу і привабливість.
Ведучий 2: Можна одягнути веселого кольору плащ або куртку, взяти в руки парасольку і прогулятися по селу.
___________ , мені здається починається дощик.
Ведуча 1: Отже, наші красуні конкурсантки зараз прогуляються під музику, під дощем покружляють ніби листочки, які легенько несе теплий вітерець. Хто ж покружляє найкраще? Конкурс «Прогулянка під дощем». 
Ведучий 2: Поки дівчатка отримують парасольки і готуються до танцю з парасольками.
Завдання нашим Джентльменам:
- приготувати подарунок для шановного журі.
На стільчиках у них є
кольорова бумага, ножиці, клей та олівці.
Завадння :
придумати та зробити красиву листівку доки дівчатка танцюють.
Завдання суддям: Оцінити танок дівчаток і подарунок хлопців. 

(Лунає музика, учасниці танцюють).
 

Ведучий 2 . Ми проведемо смачний і простий конкурс
 який називається «Скульптор».
Кожна пара отримує яблуко.
Завдання: Обгризти яблуко так, щоб вийшов грибочок. 
Дівчина тримає яблуко, а хлопець обгризає.

(Лунає музика. Триває конкурс).

Ведуча 1: Запрошуємо до слова суддів. Хто ж краще затанцював і хто приготував найкращий дарунок.
А ми продовжуємо наш осінній бал.
Ведучий 2: Жодна пора року так не додає смутку, як осінь.
Пушкін порівнював осінь із красунею, що вмирає. А от українську осінь, 
наші поети, змальовують напрочуд мальовничо. Відліт журавлів, озимина,  що зеленіє скільки сягає око, рипіння старого дуба,  барвистий падолист – все ми можемо уявити дякуючи поезії.

Ведуча 1: Наступний конкурс «Осіння поезія». Оцінюється  – виразність, емоційність. Тож запрошуємо пари до конкурсу.
Ведучий 2 : Давайте поаплодуємо і подякуємо нашим учасникам.
а поки журі підраховують бали ми пропонуємо прослухати цікаві загадки.
1. Зелене, жовте, червоне, всі соки землі приховує в собі.(Яблуко)
2. Жовте, кругле, ароматне, є прикрасою святкового столу. (Лимон)
3. Весною біле, літом зелене, восени жовте, зимою добре.(Грушка)
4. З виду він руденький м’ячик, тільки ось чомусь не скаче,
В ньому корисний вітамін, ну а зветься ...( Апельсин)
5. Фрукт цей знають усі діти, і тварини люблять їсти.
Родом він з теплих країв, ну а звати...(Банан)

Ведучий 2: Слово журі для оголошення результатів.
Ведуча 1: Давайте привітаємо наших учасників Ми усім дякуємо за активну участь в наших конкурсах, розвагах, особливо велика подяка нашим парам, журі, діжею
та класним керівникам.
Ведучий 2: Джон Байрон сказав : «Той хто домігся гарного настрою, має поділитися ним з іншим,
тоді з гарного настрою народиться близнюк – «радість».
Успіхів вам !
Посміхайтесь частіше!



 1 Квітня
Вчитель: 1 квітня – день сміху. У цей день всі веселяться, жартують, влаштовують розіграші. І сьогодні пропоную до вашої уваги маленьку розважальну програму, щоб продовжити хороший настрій на цілий день.

Ведучий 1:
Перше квітня всі чекають,
Бо сміятись полюбляють.
Маєш добрі слух і зір,
Та нікому ти не вір.

Ведучий 2:
Зранку і до вечора
Вигадки лунають
І обличчя у дітей
Усмішками сяють.

1-й: День сміху святкується зараз у всьому світі, але ніде не є вихідним. У США його називають «святом серця а не держави». До речі, професор Стенлі Тел із інституту здоров’я в Окхресті (Каліфорнія), стверджує:
«Тридцять хвилин сміху на день дозволять пацієнтові, котрий переніс інфаркт міокарду, уникнути повторного нападу в найнебезпечніший період - перші пів року після нападу, і потім жити повноцінним життям.
Здоровим же людям ця кількість сміху подовжує життя на роки, іноді на десятиріччя».
Так що є сенс сміятися цілий рік, а не тільки першого квітня.

2- й: Але чому саме 1 квітня? Що примушує усіх, навіть позбавлених почуття гумору, жартувати у перший квітневий день? На думку деяких дослідників традиція жартувати 1 квітня походить ще від античного фестивалю Деметрія. Який відбувається на початку квітня. І в основі якого лежала легенда про викрадення богом підземного світу Аїдом доньки богині Деметри – Прозерліни. Пошуки доньки ні до чого не призвели – адже її крики були лише обманною луною.

1-й: У деяких країнах 1 квітня називають Днем сміху. В інших країнах – День дуря. Свято не внесене ні в які календарі знаменних дат і всенародних свят, але його цілком можна вважати міжнародним, оскільки він з однаковим успіхом відзначається і в Німеччині, і в Англії, і у Франції, і в Скандинавії і навіть на сході.

2-й: У сполучених Штатах його називають «святом серця, а не держави». А до нас, як припускають науковці, це свято прийшло з Німеччини. Імовірно на початку 18-го ст.. йго називали ще брехливим днем або Марією-брехухою – одним із народних прізвиськ Марії Єгипетської – святої, 6 ст. день вшанування якої за старим стилем збігається з 1 квітня.
Того дня дівчата дурили людей, аби верховодити майбутнім чоловіком.


1-й   Нам без сміху просто життя немає. Сміх нам потрібен всюди і завжди.
2-й   І щоб настрій підняти, кличемо вас у веселу дорогу…
Разом. Жарти й гумор - на допомогу!

1- й Ведучий 1. Всі ми знаємо, що гумор допомагає висміювати вади і недоліки. Але, на жаль, люди реагують на гумор по-різному. Одним людям гумор допомагає побачити і викоренити свої недоліки. Іншим же не хочеться помічати свої недоліки. І тоді вони кажуть: «Не смішно!»

2-й ведучий. Про таких людей кажуть, що вони не з того поля ягоди. Але не будемо зупинятися, продовжимо розмову про сміх. Нехай  сьогодні наш сміх «весь злітає» веселим жартом, тонким гумором. Сміятися не грішно над тим, що дійсно смішно!

На сцену виходить група хлопців, вони виконують сценку. Хлопці зображують дітей в дитячому садку: хто грає, хто малює, тут же сидить «вихователька» і задає питання дітям, вони відповідають.
- Олю, скільки тобі років?
- Трошки 4 ...
- Чому трошки?
- Три роки мені було довго-довго, а чотири тільки трошки ...

- Рома, ти до скількох вмієш рахувати?
- До кінця.
- Ну, порахуй ось ці кубики. - Один, один, один ... Все!

Митя дивиться на годинник.
- Сьогодні п'ятниця.
- Чому?
- Раз стрілка стоїть на п'яти, значить, п'ятниця.

- Женя, ти на якій вулиці живеш?
- Я вдома живу, а на вулиці гуляю.

1-й ведучий.
Кожен хоче шуткувати,
У день сміху жартувати,
Обдурити хоче всіх,
Не попастись нам на сміх!
Ну якщо вже і попались,
І над Вами насміялись,
То у цей день без обід –
Пожартуйте й Ви у слід!

2-й ведучий.
Перше квітня в Україні
Відзначають свято сміху.
Hу, потіха! От потіха!
Наче цілий білий світ
З’їв смішинки на обід!

1-й ведучий.
Перше квітня, перше квітня
Ха-ха-ха – брехня всесвітня.
Всіх вітаю я з цим днем,
Будь не дурнем, будь конем.

2-й ведучий
Бажаю всім на втіху
Щасливим й неборакам,
Щоб в радісний день сміху
Ніхто ніде не плакав!

1–й Ведучий: а зараз – частівки, іскристі смішинки – веселі родзинки.
 
2 – й   
Не в десятім государстві,
Не в заморському десь царстві,
А щодня отут у нас
Сміховинок повен клас.

Від ласкавих добрих слів
Рот у хлопців почорнів,
Щоб хоч трохи відбілити
«Ваніш» треба їм купити.

Як нам ледарів зібрати,
Не було б куди саджати.
Якби їх хто купував,
Бізнес наш би не пропав.

Не витримує вже стеля
Наших доблесних спортсменів,
На перерві, як в бою,
Силу міряють свою.

Хай смішний наш «вінегрет»
Буде всім вам на десерт,
Все погане хай минеться,
Хай вам весело живеться!

1-й А зараз пропоную вам ГРУ.
Питання і відповіді
Кількість гравців: скільки завгодно.
Тобі знадобиться: ручка і папір для кожного гравця.

Перший учасник гри пише на аркуші паперу який-небудь смішний або цікаве питання. Наприклад, «Скільки шоколадних цукерок може з'їсти за раз наша подруга ...?» або «Куди хосм вчора після уроків наш приятель ...?». Написавши питання, гравець загинає край паперу, щоб його питання не було видно, пише зверху тільки перше слово (відповідно, «Скільки?» або «Куди?») і передає аркуш наступному гравцеві. Той пише цілком осмислений відповідь на це питальне слово, записує питання і робить те ж саме, що вже виконав перший гравець. Гра триває доти, поки не испишется весь аркуш паперу. Потім хто-небудь з гравців розгортає весь лист і читає вголос запитання й відповіді.
Конец формы
"1 квітня - день Сміху". У цей день усі веселяться, жартують, влаштовують розіграші.

Ведучий 1: Дорогі друзі! Під час нашого свята ми бачили сліпучі усмішки, було чутно сміх: задерикуватий, заразливий, радісний.

Ведучий 2: Щоб легше було жити, долати дрібні труднощі – даруйте один одному щирі і добрі усмішки. І не тільки 1 квітня, але весь рік, хай гумору не буде кінця!


1-й : Вона нічого не коштує, але багато дає. Це усмішка.
2-й :Вона збагачує тих, хто її отримує і не збіднює при цьому того, хто її дарує.
1-й : Вона тримає мить, а в пам’яті залишається назавжди. Посміхайтесь!
2-й : Вона приносить щастя в дім, породжує атмосферу доброзичливості у ділових стосунках і служить паролем для друзів.
1-й : Усмішка – бальзам для втомлених, сонячний промінчик для тих, хто впав духом, вона – найкращі ліки від неприємностей.
2-й : А, проте, її не можна купити, не можна випросити, позичити, вкрасти.
Вона сама по собі ні на що не годиться, поки її не подарували. Усміхайтесь! Смійтеся на здоров’я!






                Захід до ДНЯ ВЧИТЕЛЯ
Захід до Дня Вчителя

В 1. Один раз на рік наближається день, коли ми вимовляємо «учитель», згадуючи при цьому не контрольну роботу, тематичне опитування чи підсумкову атестацію, а квіти і добрий настрій під час контрольної роботи, тематичного                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            опитування чи підсумкової атестації 

В 2. І сьогодні ми з вами якраз напередодні такого дня - Дня працівників освіти.
 

В 1 Розмаїття ідей, неосяжність шляхів 
Ті, хто з гордістю носять ім'я - освітяни -
 
Презентують. І доля прийдешніх часів
 
В їхній праці окриллям постане.
 

В2. Хто у працю виснажливу втілює думку?
 
Хто до учнів несе її подих живий?
 
Хто дає нам знання світового гатунку?
 
Всі разом. Любі, знані, шановні мої вчителі!
 

В1 
Запорукою тому - талант і натхнення,
 
Що стає чарівним ледь не кожен урок,
 
Бо майстри перетворюють сіре будення
 
На незвіданий шлях до далеких зірок.
 

В2
Ваша праця й любов до дітей - нерозлучні
 
Кожен - паростки вічності в серці плека.
 
Адже всі вчителі - це ще трішечки учні,
 
Бо знання невичерпні, як мудрість людська.
 

В1 
Адже в кому покликання серця відчутне,
 
Усвідомлює навіть в теперішній час,
 
Що на терені школи зростає майбутнє,
 
А майбутнє сьогодні залежить від нас.
 

У1 
Від Корсики до Нової Землі,
 
Від Флориди і аж до Сахаліну -
 
В усіх куточках світу вчителі
 
Повагу й шану здобули незмінну.
 

У2 
В Іспанії, де пристрасний народ
 
Кориду полюбляє до нестями,
 
Іспанський вчитель, наче Дон Кіхот,
 
Воює з дітьми, наче з вітряками.
 

У3 
В Америці без кольтів на урок
 
З'являтися учителю негоже,
 
Та перш ніж натискати на курок,
 
Він часом учнів опитати може.
 

У4 
У Африці оцінювання знань
 
Проходить за якимось дивним планом:
 
Не вивчив - то отримаєш банан,
 
А якщо вивчив - навіть два банани.
 

У5
Є на Кавказі правило старе:
 
Щоб кожен Гіві твердо знав програму.
 
Грузинський педагог кинджал бере
 
І в школу виклика грузинську маму.
 

У6
В Бразилії ніхто з нас не бував, 
Тому й знання про неї в нас убогі:
 
Є там у джунглях безліч диких мавп,
 
А в школах - безліч диких педагогів.
 

У7
Китайський педагог до скрути звик,
 
І тим своє засвідчує величчя...
 
Там в кожнім класі - двісті чоловік,
 
І всі, звичайно, на одне обличчя.
 

У8
 
Тим, хто куштує паличками рис,
 
Дешеві черевики не в новинку,
 
То ж головний їх вчительський девіз:
 
Один за всіх, а всі давно на ринку.
 

У9
Що ж, світовий педагогічний склад
 
Здобув повагу й шану неодмінну,
 
Та все ж негоже ставити їх в ряд
 
З учителями неньки України.
 

У10
У них до всього ставлення своє
 
И любов до них ми особливу маєм,
 
То ж залишайтесь тими, хто ви є.
 
Учителів усіх країн - вітаєм!
 

В1  Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній учитель?
 

В2  Справжній учитель - той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.
 

В1   Справжній учитель - ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить - прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!
 

В2    Напередодні професійного свята справжній учитель весь завалений квітами і цукерками - просто не вчитель, а ювілейний портрет директора кондитерської фабрики.
 

В1    Так-то воно так, та чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які повернули б їх у дитинство, налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади подарували б святковий настрій?
 

В2    Ну, тоді нам потрібна підтримка залу!
 

(Звучить мелодія пісні «В траве сидел кузнечик», на сцену виходять
учні). 

1.  Дорогі вчителі! Вітаємо вас з вашим найулюбленішим  святом з Днем учителя! 

2. ми вже дорослі, та колись же були дітьми, як ось 1 чи 3 класи. Вони вже вивчили як правильно казати Валентина Віталівна.

3. І ви теж були маленькими, чи не так?

4. Ось, наприклад, Ірина Валентинівна, коли її вкладали спати, потай під ковдрою читала книжки. 

5. Але одного разу, коли їй потрапила дуже цікава книжка і зовсім незручна ковдра, вона вирішила вилізти з-під неї і читати цікаві книжки разом із дітьми на уроках. 

6. Щоб Світлана Петрівна могла контролювати процес. 

7.  А Анжела Станіславівна вивчила англійську мову раніше, ніж українську. 

8. Першим словам її навчили хлопчаки надворі, і тільки набагато пізніше вона дізналася, що ці слова були не англійськими. 

9. А маленька Тетяна Анатолівна, озброївшись совочками, ходила до пісочниці на свої перші археологічні розкопки. 

10. А коли починався дощ, вона сідали під грибком і розказувала друзям страшні історії. 

11. Тому, коли вона виросла, то стала страшним істориком. 

12. А Майя Борисівна любила в дитинстві малювати портрети Менделєєва. 

13. Та тільки дорослі думали, що то дід Бабай, і від жаху розбігалися. 

14. А їй самій це так подобалося, що вона вирішила стати вчителькою хімії. 

15. А Дмитро Олександрович, коли був дитиною, завжди жалів бездомних кошенят. 

16. Побачить, бувало, на вулиці бездомне кошеня - приголубить, обігріє, напоїть молоком і починає йому фізику пояснювати. 

17. Молоко кошенята пили добре, а ось фізику засвоювали погано, особливо в березні. 

18. Зате вони дуже жалісно нявчали, і Дмитро Олександрович ставив їм за це відмінні оцінки. 

19. Коли вчителі були маленькими вони часто демонстрували свій характер. 

20. Приміром, маленький Віктор Юрійович любив шикувати дітей і командувати: «Налі-во!» 

21. Усі діти поверталися наліво. Тільки маленька Тетяна Анатолівна - направо. 

22. Тому Тетяна Анатолівна стала учителем права, а Віктор Юрійович - учителем фізвиховання. 
 
23. А геть усі вчителі з дитинства так полюбили чистоту, так що відповідні рейди з прибирання проводили ще на території ясельної групи. Тому їм довелося стати класними керівниками. 

24. Щоб Світлана Петрівна мала ким керувати. 

25. Але ми все одно раді, що ви нарешті виросли. 

26. І прийшли послухати наші жарти та поздоровлення. 

(Звучить лірична мелодія. На її фоні - слова).
 

В1
3 усіх усюд я все ж тебе знайду,
 
З далеких піль твій голос я почую,
 
Учителю, з-за моря примандрую
 
Й тобі обітницю у вірності складу.
 

В2
Впіймаю серцем, наче між долонь,
 
Моя душа любов'ю запульсує,
 
Бо вчителем запалений вогонь
 
Через життєві терни пронесу я.
 

В1
 Бо вчитель- професія особлива. 

В2
 Вчитель несе любов туди, де була неприязнь.
 

В1. Він прощає там, де ображають. 

В2. Він мирить там, де були непорозуміння. 

В1. Він відновлює віру там, де були сумніви. 

В2. Він дарує надію замість відчаю. 

В1 А зараз хвилинка – смішинка

1)      Урок хімії
Учень грає в пальцях запальничкою.
Вчитель: Петренко, це що таке? Я тебе відучу курити!
Учень: Іван Іванич, я не курю!
Вчитель: А чому тоді у тебе запальничка?
Учень: А я палю петарди і кидаю їх у кабінет
фізики.
Вчитель: А... Ну, тоді вибач!

2)      Урок інформатики
Іноземна делегація відвідала школу і заходить у клас інформатики під час уроку.
Делегати : Ви використовуєте комп'ютери на уроці?
Вчитель: Так, звичайно! Діти, ви бачите, у нас на підвіконні стоїть 5 комп'ютерів. Іващук, візьми 1 комп'ютер і перестав його на стіл. Діти, скільки комп'ютерів залишилося на підвіконні?

3)      Урок історії
Новий вчитель: Діти, хто взяв Бастилію?
Учні: Ми не брали...
Обурений Учитель директору: Іван Іванич, уявляєте, питаю, хто взяв Бастилію, а вони кажуть, ми не брали!
Директор: Та не турбуйтеся ви так! Якщо не повернуть, наприкінці року спишемо.

4)      Учитель: Що таке дрімучі ліси? 
Учениця: Це такі ліси, в яких ... добре дрімати.

5)      Учитель: Яку книгу про знаменитих мандрівників ти прочитав?
Учень: «Жаба-мандрівниця»

6)      Учитель: Чому ти щохвилини дивишся на годинник?
Учень: Тому що я жахливо турбуюся, як би дзвоник не перервав дуже цікавий урок.

7)      У школі вчитель говорить учням:
- Хто з вас остаточно вважає себе тупим? Встаньте.
Після довгої паузи піднімається один учень:
- Так ти вважаєш себе тупим?

- Ну не зовсім, але якось ніяково, що ви стоїте один.
8)      - Огурцов, - говорить вчитель під час уроку, - розбуди свого сусіда
- Чому я? Адже це ви його приспали?

9)      Вчитель:
- Діти, що вам більше всього сподобалося в музеї?
- Як Петрова зі сходів звалилася!

10)  Учень - учителю:
- Чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?
- Звичайно ні, ні в якому разі не можна!
- Добре. Я не зробив домашнє завдання…

11)  — Чому в тебе з історії трійка? Коли я вчився, — каже дідусь, — у мене з історії були самі п’ятірки.
— Тоді ж історія була коротша, — відповів онук.

12)  Івасик впав з ліжка, і на лобі з’явилася ґуля. Катруся, жаліючи брата і намагаючись якось допомогти йому, каже:
— Давай я ту ґулю молотком назад заб’ю
!


В2
Ви забудьте про журнали хоч на мить,
 
Поки пісня ця окрилено дзвенить,
 
Поки свято нас тримає у своїм
 
Радіснім полоні,
 
Ми для вас, шановні наші вчителі,
 
Принесемо із далекої землі
 
Сонце на долоні.
 

В
1
Ви не вірте, що підкорять вас роки,
 
А частіше усміхайтесь залюбки,
 
І фортуна подарує вам джек-пот,
 
І душа розквітне,
 
І весела безтурботна дітвора
 
Прокричить для вас гучне: «Гіп-гіп ура!» -
 
Щиро і привітно.
 

В
2 
Ви розкрийте свої радісні серця,
 
Бо удача педагогам до лиця,
 
І тоді на добру сотню щасних літ
 
Долю приголубим,
 
Проспіваємо натхненно світлий гімн
 
І повторимо ще раз для вчителів:
 
«Ми вас дуже любим!»
 
 
Звучить пісня Скрябіна «Старі фотографії»
Додаток Звучить мелодія пісні». На сцену виходять учасники дійства учні
1)      Вони такі, як і ми, тільки за плечима - трошки більше забутої радості.
2)       Вони розумні і вміють не знаходити шпаргалки.
3)      Вони віддають нам свої найцікавіші книги.
4)      Вони відгадують наші мрії.
5)      Вони знають і навіть можуть пояснити, що будь-яка людина добра.
6)      Вони прощають нас навіть тоді, коли ми не прощаємо.
7)      Вони кладуть нам руки на плечі.
8)      Вони хочуть мати наші фотографії.
9)      Вони пам'ятають про нас зовсім не те, що ми - про себе.
10)  Вони мовчать, коли ми говоримо нісенітниці. Хоча, коли ми говоримо щось розумне, вони теж мовчать.
11)  Вони краще нас знають: рано чи пізно, навіть з інших планет ми обов'язково до них повернемося.
12)  Вони не помічають наших підфарбованих губів.
13)  Вони роблять вигляд, що їм подобається свято «Першого дзвоника».
14)  Вони думають не тільки про школу.
15)  У глибині душі вони вміють прогулювати уроки.
16)  Вони розповідають нам казки.
17)  Вони не хочуть бути подібними на нас, а ми на них - хочемо.
18)  Вони слухають, коли ми кажемо їм: «Послухайте!»
19)  Вони мовчать, коли ми кричимо.
20)  Коли ми йдемо, вони залишаються.
21)  Коли ми згадуємо минуле, ми думаємо про них.
22)  . Вони роблять усе, щоб ми ними гордилися.

23)  Найменша учениця. Вони хороші.



Немає коментарів:

Дописати коментар