Шукати в цьому блозі

Години спілкування

Зроби світ кращим!  

                                                          «Людина у цьому світі
                                                          Лиш добро повинна творити»
                                                                             О.А.Захаренко
                                                         
Мета: Формувати у дітей почуття доброти,  любові до навколишніх людей,
    допомогти дітям усвідомити, що чуйного, доброзичливого  ставлення
   потребують не лише люди, а й весь оточуючий світ; розвивати       
   потребу робити добро, не чекати винагороди.
   Виховувати в учнів доброту, порядність, бажання підтримувати
   ближнього у скрутну хвилину.
Обладнання:  квіти різних кольорів, фломастери, матеріали з проекту «Я хочу зробити корисну справу», розпечатані картинки з добрими справами.
Вступне слово вчителя
Шановні діти, гості! Сьогодні  ми зібралися щоб поговорити про добро. Ми маємо  показати і довести, що ми вчимося жити добрими людьми та хочемо зробити світ кращим. Сьогодні на заході ми з вами поговоримо про доброту до оточуючих нас людей, гарне ставлення до тварин а також про те яким чином можна зробити світ кращим, висловимо свої найсміливіші ідеї та пропозиції.
  Врятує світ краса –
  Завжди так говорили.
  Тепер врятує світ лиш доброта.
  Бо однієї вже краси занадто мало
  Бо стільки всюди зла – людина вже не та.
           Тож люди на землі!
           Спішіть добро творити,
           Щоб нам не згинути у морі зла
           Щоб кожен міг серед краси прожити
           У царстві справедливості й добра.
Здавна люди на землі цінували чесне, щире, правдиве життя. Треба утримуватися від поганих вчинків. Зло, як відомо довго не забувається. А от  добро помножує добро.
Діти, щоб люди вас поважали, приязно ставились до вас, ніколи не забувайте і завжди дотримуйтесь золотого правила вихованості: ставтесь до людей так як би ви хотіли, щоб люди ставились до вас.
           Все: із доброго чи злого,
           Починається з малого.
           Листя  виросте з листочка,
           З нитки витчеться сорочка,
           Хліб – маленької зернини,
           Дощ із чистої краплини.

Тож наше перше завдання для розминки буде таке:

Завдання 1Скласти «асоціативний кущ».
Написати на промінчиках сонця з чим асоціюється добро?

Вчитель: А тепер давайте ще раз зачитаємо що ж таке добро і з чим воно в нас асоціюється.

Завдання 2: Гра «Галявина доброти».
Вчитель: Зараз ми з вами створимо квіткову галявину. На партах у вас є квіти різних кольорів, кожен колір відповідає певній рисі характеру. Оберіть найважливішу, на ваш погляд, рису характеру і прикріпіть до квіткових стебел. (На квітках записано: червона квітка – доброта, жовта –совість, синя – сміливість, рожева – чесність.).
Вчитель. Діти, ви створили «Галявину доброти » тож нехай над нею світить «Сонце доброти».
Творче завдання(На порті  малюнок сонця без променів. Діти домальовують промені та підписують, свої добрі вчинки і створюють своє «Сонце доброти».
 (Потім сонечко прикріпляють над «Галявиною доброти»).
Вчитель. Добра людина і сама схожа на ясне сонечко, тому що вона всіх вміє зігріти своєю любов’ю, турботою, ласкою, щирістю та щедрістю.
І до якого висновку ми дійшли? Мабуть до того що кругом навколо нас є доброта, а щоб вона не закінчувалась ми з вами маємо самі її розповсюджувати. Так? Тож до вашої уваги я пропоную таку цікаву вправу яка називається «Коло вибору»

Завдання 3: «Коло вибору»
(На дошці в нас є розпечатки до завдання, вчитель пояснює а учнів запитує як вони це розуміють, вчитель представляє коробочки та фішки у вигляді зірочок які будуть кидатись в коробочки.) Зараз у нас з вам в коробочці «Виграв програв» є фішка та ми з вами будемо йти до того, якщо й прийдеться фішку кинути в якусь коробочку, то нехай вона буде під назвою «Виграв – Виграв».
Покращити світ - непросте завдання. Це похвальне бажання яке вимагає від людини активних дій та вчинків. І кожен з нас може зробити що від нього залежить якщо просто хоче цього та вірить в свої сили.

Завдання 4:
«Хто з вас хоче бути відомим?» - Ліс рук. «Хто з вас вже відомий?» - Руки опускаються. «Хто хоче змінити цей світ на краще?» - Руки підняті. «Хто вже це зробив?» - Руки опустились. «Хто хоче прославитись своїми добрими вчинками?» - Руки піднімаються. «Хто вже прославився?» - Руки опускаються.
Так ми цього не можемо отримати зразу, до цього треба довго йти та багато працювати.
Ось у мене є цукерка. «Хто її хоче отримати?» ... Продовження ТУТ

Робота над проектом також в документі "Зроби світ кращим"



 "Коло вибору"
Проходжу різні курси та вебінари.

І ось вирішила після наших канікул продемонструвати для учнів таку цікаву ідею яка називається "Коло вибору". Знайшла я її на курсах "Ed-era". 

Ось хочу з вами поділитись)))

Так як діти часто сперечаються, між ними іноді виникають конфлікти, в теперішній час недоречно говорити їм : 
- Вибачся!
- Так не можна робити! та ін.
Тому нам пропонують вирішувати такі питання іншим способом.

В "Колі вибору" учень зможе собі знайти інше вирішення тієї чи іншої проблеми. Наше завдання просто направити його в потрібне русло.

Також є гарна ідея виготовити три коробочки до цього ж методу виховання:
1) Виграв - Виграв
2) Виграв - Програв
3) Програв - Програв

Кожна з них за певний час буде наповнюватись зірочками.
 Наприклад - двоє учнів вчинили сварку і завдання їхнє домовитись таким чином щоб у виграші були обидві сторони. Якщо ж так і вийшло то зірочку варто кидати в коробочку "Виграв - Виграв", якщо ж одна сторона виграла а інша залишилась в програші, то варто кидати зірочку в коробочку "Виграв програв", а якщо ж вийшла ситуація "ні тобі - ні мені" - то вже в третю. Ось таким чином за певний час, підводяться підсумки як ми вирішуємо наші проблемні ситуації. і чи варто приймати якісь серйозні міри.

 Матеріали для розпичатки можете знайти ТУТ







Виховна година
Правила дорожнього руху
«На перехресті…»

Мета: Ознайомити учнів з місцями безпечного переходу проїжджої частини дороги, із дорожніми знаками, закріпити і актуалізувати знання учнів про дорожній рух і правила безпечної поведінки на вулицях; розвивати пізнавальні інтереси, уміння орієнтуватися на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулицях.
Обладнання: Плакати «Пішохідні переходи», модель світлофора, емблеми команд, дорожні знаки, зелені фішки для команд, ілюстрації для запитань і загадок, «перехрестя» (малюнок).
Хід виховної години
Організаційний момент
- Доброго дня, діти! Усміхніться і починаємо наш захід. 
Якщо тобі потрібно перейти дорогу, а на перехресті немає ні світлофора, ні регулювальника.
Що робити?
Може, ризикнути і кинутися через дорогу в надії, що удасться благополучно добратися до протилежного тротуару?
Звичайно ж ні. Насамперед  тобі варто зупинитися на перехресті і подивитися спочатку ліворуч, потім праворуч. Якщо ти бачиш, що машин поблизу немає,   можеш сміло переходити вулицю.
 Коли ти помітиш  автомобілі, що наближаються, почекай, поки усі вони проїдуть, і тільки тоді переходь дорогу.
Сьогодні ми з вами не просто будемо закріплювати правила переходу вулиці, а проведемо змагання. Я пропоную вам об’єднатися в групи. (Вчитель роздає дітям картинки із зображенням водіїв і пішоходів). Учні обирають капітана. Капітанам команд вчитель пропонує взяти картку. Капітан, який витягує картку «пішоходи», його команда і має таку назву, який картку «водії» - його команда – «Водії».
Представлення команд
У нас дві команди – «Пішоходи» і «Водії». Ви будете змагатися між собою за
право називатися «Кращим знавцем Правил дорожнього руху».
Команди, відрекомендуйтеся.
Командир команди «Пішоходи»:
- Команда, наш девіз!
Учні команди:
Наша команда знає багато!
Кажуть про нас: «Гарні
шкільнята

Командир команди «Водії»:
-Команда, наш девіз!
Учні команди:
Ми обіцяємо гарно змагатися,
Будемо кращими називатися!

Результати нашого змагання ми будемо записувати на
дошці.

На дошці записано:
«Водії» «Пішоходи»
(Діти розповідають правила ДР в вигляді віршів)
1. Як не глянув ти ліворуч,
Не дав транспорту пройти –
Той не зможеш ти безпечно
Вулицю всю перейти.
2. Громадський транспорт на дорозі
Не слід тобі чекати,
Так твердять правила дорожні –
Їх треба поважати!
3. Вибігати на дорогу – дуже небезпечно
Та до того ж, коли там – мчить транспорт безкінечно!
4. Водій не встигне повернути,
Якщо ти раптом зміниш рух.
Тому порадою тут буде -
Не змінювати різко смуг.
5. Як виїхав ти на дорогу, то знай одну пересторогу:
Педалі швидко не крути, а всі машини пропусти!
6. Вантажівку пропускати слід на тротуарі.
На дорозі зупинятись – будеш не в «ударі».
7. Припарковане авто зменшить оглядовість,
Тому вихід із-за нього – це жахлива повість.

Вед: Ось ми і пригадали деякі правила, а зараз переглянемо які нам потрібно пройти завдання щоб стати кращим «Знавцем Правил дорожнього руху».  

Сьгодні в нас такі завданя:
1. Загадки
2. Гра «Червоний, жовтий, зелений»
3.
Відео «Походження дорожніх знаків»
4. «Перехрестя!»
5. Вікторина
6. Гра «Не плутай сторони»
7. Підсумок
І. Розгадування загадок
- Перший наш конкурс – це загадки.  Діти, ви добре знаєте сигнали світлофора, а чи вмієте ви розгадувати загадки? Зараз перевіримо. Це і буде перший конкурс.
        1) Маленькі будиночки містом біжать,
Хлопчики й дівчатка в будиночках сидять.
(Автобус, трамвай)
2) Підморгне зеленим оком – ми йдемо,
Підморгне червоним оком – стоїмо.
(
Світлофор)
3) Я не їм вівса, ні сіна,
Дайте випити бензину,
Усіх коней обжену,
Кого хоч наздожену.
(Машина)
4) Два брати попереду біжать,
А два позаду наздоганяють.
(Колеса)
5) Двоє ніг у швидкого коня,
Має він одне око і роги.
Я катаюсь на ньому щодня,
Хоч і добре натомлюю ног
(Велосипед)
- Запишемо рахунок цього конкурсу.
ІІ. Світлофор
Розповідь вчителя
З історії світлофора.
 Чому світлофор так назвали?Назва ця походить від двох слів: нашого слова «світло» і грецького «форос» - несе. Отже, у перекладі на нашу мову «світлофор» означає: той, що несе світло. А чи знаєте ви, що світлофори походять від прапорців, якими користувалися залізничники, щоб керувати рухом поїздів? Було три прапорці:червоний, який забороняв рух, жовтий, що закликав до обережності, і зелений, який дозволяв вільно їхати. Мали три кольори і перші світлофори, котрі з’явилися на початку ХХ століття. Це були великі дошки, пофарбовані у три кольори. По їхній поверхні з одного кольору на інший переповзала стрілка, вказуючи, який саме колір слід брати до уваги. Її важко було розгледіти здаля, і водії помилялися, не розуміючи, на який колір вона вказує.На сучасних світлофорах вогні спалахують по черзі, так що сплутати їх можна хіба навмисне.
Гра «Червоний, жовтий, зелений»
На сигнал «жовтий» - тиша, на «червоний» - плескають в долоні, на «зелений» - крокують (умовно). Результати записують на
дошці.
Вчитель: Закон вулиць суворий. Він не любить тих, хто не виконує правил. Адже саме цей закон зберігає життя багатьом людям. Діти, будьте уважними на дорогах!
Виходять чотири учні. У одного з них – зображення світлофора, у інших – кола жовтого, зеленого, червоного кольорів.
1-й учень
:
Водіям хто помагає?
Це повинен знати ти!
Від біди оберігає,
Та усім допомагає
Найбезпечніший шлях знайти.
Цей невтомний трудівник
Три великих ока має.
Він ніколи не дрімає,
Особливо в часи «пік»!
2-й учень:
Три сигнали світлофора
Що накажуть – то закон!
Як червоний загориться –
Терміново зупиниться!

3-й учень:
Жовте світло - почекай!
4-й учень:
 А зелене сяє світло,
Усміхаючись привітно, -
Сміло рухайтеся всі:
І дорослі, і малі!
ІІІ. Перегляд відео «Походження дорожніх знаків»
ІV. Гра «Перехрестя»
- Наступне змагання – гра «Перехрестя». В центрі нашого класу – «перехрестя». За командою «рух» гра починається.
«Водії» заводять свої машини, «пішоходи» йдуть до перехрестя. Діти грають групами. «Світлофор» показує свої кольори. Наприклад: «Світлофор» показує зелене світло – «водії» стоять, «пішоходи» переходять перехрестя. Потім жовте світло – всі стоять, «водії» заводять свої двигуни. Червоне – «пішоходи» стоять, «водії» поїхали. Хто помиляється, вибуває з гри. А переможці одержують фішки.
Гра проводиться
декілька разів  зі зміною учасників. Рахунок цього конкурсу записується на дошці.
V. Вікторина
- Кожній команді я ставитиму запитання, а ви повинні якнайшвидше на них відповідати. За правильну відповідь – зелена фішка. І так, почнемо.
1) Як називаються вулиці біля нашої школи?
2) На якій вулиці розташована наша школа?
3) Назвіть елементи вулиці (проїзна частина, край проїзної частини, тротуар, перехрестя, перехід).
4) Що таке проїзна частина? (Елемент дороги, призначений для руху транспортних засобів).
5) Що таке тротуар? (Елемент дороги, призначений для руху пішоходів).
6) Що таке перехрестя? (Місце перехрещення доріг на одному рівні).
7) Що таке пішохідний перехід? (Ділянка проїзної частини, призначена для руху пішоходів).
8) Який рух транспорту встановлено в Україні? (Правосторонній).
9) Що таке «зебра»? (Спеціальна дорожня розмітка пішохідного переходу).
10) Для чого потрібен світлофор? (Він регулює рух транспорту і пішоходів).
11) Що означають кольори світлофора?
- Молодці! Запишемо рахунок цього конкурсу на
дошці.
Підсумок заходу
- Підсумковий рахунок змагань.
Вчитель: Я вважаю, що ви, діти, не просто змагалися, ви вчилися дотримуватись правил дорожнього руху, правил переходу доріг і кожен з вас буде самим
дисциплінованим пішоходом. До побачення.












Немає коментарів:

Дописати коментар