План-конспект уроку
№ 88
Тема: Позакласне читання
Мета: розвивати навички
читання та розуміння тексту; вміння цей текст самостійно опрацювати;
Обладнання: підручник,
робочий зошит, словник.
Тип уроку: урок застосування
нових навичок та умінь.
Хід уроку
І. Введення в іншомовну атмосферу.
1) Привітання.
2) Перевірка
домашнього завдання.
ІІ. Основна частина уроку.
1)
Впр.1, с. 180
Проведіть діалог. Прослухай питання та дай відповідь на
нього.
1. Have you got any
school traditions?
2. What do you
usually decorate your classroom with?
2)
Впр. 2, с. 180
Прочитай текст. Та розкажи як
Містер Бір привітам Місіс на свята.
3)
Впр. 3, с. 181
Переглянь ще раз текст та скажи хто це зробив. Читай
речення по порядку та відповідай.
• reminds of
Valentine’s Day in the morning;
• has brought
Mrs. Bear a Valentine card;
• reads the
Valentine’s card out loud;
4)
Впр. 4. с. 182
Переглянь прочитаний текст впр. 2 на сторінці 180, та
доповни речення потрібними прийменниками.
1. A card has got a heart ..... the envelope.
2. “I wonder who that’s from?” says Mrs. Bear ..... a smile.
3. Little Bear sees something ..... the window.
5)
Впр. 5, с. 182
Переглянь текст та знайди слова з поданими звуками.
ІІІ.
Заключна частина уроку.
1)
Домашнє завдання
2)
Підбиття підсумків
уроку.
План-конспект уроку № 81
Тема:
підготовка до святкування Різдва;
Мета:
переглянути та закріпити словникову знання, практикувати вживання прийменників:
"at", "оn" та
"in"; розвивати навички аудіюваннята говоріня;
Обладнання: підручник, робочий зошит, словник.
Тип
уроку: урок засвоєння нових знань.
Хід
уроку:
1.
Привітання.
Організація класу.
Вивчення
нового віршика:
Ten little fingers
Ten little toes
Two little ears
And one little
nose
Two little eyes
They shine so bright
One little mouth
То say that’s right.
2.
Перевірка
домашнього завдання.
3.
Основна
частина уроку.
1)
Оголошення
теми та мети уроку.
Перевірка
розуміння вивченого матеріалу на минулому уроці. ( порядкові та кількісні
числівники)
2)
Впр.
5а, с. 168
Дивлячись
на свята в колонці нижче, скажи яке
свято коли святкується.
3)
Впр.
5б, с. 168
Працюючи
в парах складіть діалог.
4)
Впр.
6, с. 168
Працюйте
в парах. Дайте відповіді на питання, та розширте його.
5)
Впр.
1, с. 169
Склади
речення використовуючи фрази та об’єднай їх з картинками.
6)
Впр.
2, с. 169
Прочитайте
текст та поєднайте кожний абзац із заголовком.
4.
Заключна
частина уроку.
1)
Домашнє
завдання.
2)
Підведення
підсумків уроку.
Конспект
уроку №78
Тема:
Позакласне читання.
Мета:
Розвивати навички читання та мовлення; розвивати навички вибирати з тексту
потрібну інформацію; навчати співпрацювати разом;
Обладнання: Підручник, робочий зошит, словник.
Тип уроку:
Хід уроку
1) 1.
Привітання.
Good mоrпiпg, students!
I'm glad to
see you. How аrе
you?
2. фонетична розминка.
+ Can you
сап а can аs
а саппеr
cans а can?
2) Основна частина уроку.
1. Оголошення теми та мети уроку.
Впр. 1, с. 160
2. Читання
Reading
Теасhеr
presents the text
"City Grandmother, Соuпtrу
Grаndmоthег" (ех. 2, р. 161)
and says аbоut
the tasks. Теасhеr
divides students into two
groups. The first
group has to
read раrt А, and
the second group has
to read раrt
В. Теасhеr asks
students to mаrk incomprehensible words
while they read
the text.
1. Опрацювання прочитанного матеріалу
Впр. 3, с. 162
Read and complete the sentences.
Прочитай та доповни речення.
Впр. 4, с. 162
Who or what does each underlined pronoun stand for?
Прочитайте речення та поясніть чому саме ті займенники
використані в реченнях.
Впр. 5, с. 162
Put
the letters in the correct order to get the names of the places. Match
the descriptions to these places.
Поставте літери в правильному порядку щоб дізнатись назву
того закладу про який говориться в реченні.
3)Заключна частина.
1. Підведення
підсумків уроку
2. Домашнє
завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар